Nordzucker Logo
print

Nordzucker Polska S.A. sponsorem głównym Kulinarnego Pucharu Polski!

Już po raz drugi firma ma zaszczyt wspierać najważniejsze wydarzenie kulinarne
w Polsce, którego finał rozegra się na Międzynarodowych Targach Gastronomii Polagra Gastro.

 

 

 

Od 23 września 2013 roku odbywają się konkursy kulinarne, których zwycięzcy nominowani są do półfinału Kulinarnego Pucharu Polski, który odbędzie się 30 września 2014 roku w trakcie targów Polagra Gastro. Spośród 15 drużyn półfinału wybranych zostanie maksymalnie 10, które 1 października zawalczą
w finale o tytuł Najlepszego z Najlepszych.

Konkursy nominowane do Kulinarnego Pucharu Polski są co roku starannie
i selektywnie wybierane przez Radę Programową KPP, stąd konkurencja jest niemała. W tegorocznych półfinałach drużyny będą musiały się zmierzyć
z zupełnie nowym wyzwaniem, jakim jest przygotowanie deseru na bazie cukru SweetFamily. Nordzucker Polska S.A. poprzez wsparcie tego wydarzenia ma nadzieję nie tylko współtworzyć historię polskiej gastronomii, ale także
zachęcić Polaków do wykorzystania wysokiej jakości cukru SweetFamily
w przygotowywaniu pysznych deserów i wypieków.

Wzorem lat poprzednich poza wsparciem Kulinarnego Pucharu Polski, Nordzucker Polska S.A. zaprezentuje swoją ofertę na Targach Polagra Gastro. Stoisko znajdować się będzie w pawilonie 7A pod numerem 27.
Serdecznie zapraszamy!

Poniżej znajdują się zdjęcia z zeszłorocznej edycji Kulinarnego Pucharu Polski.

Nowy produkt marki Sweet Family - cukier w saszetkach

Nordzucker Polska S.A. wprowadził do sprzedaży na polski rynek cukier drobny Sweet Family w saszetkach, oraz cukier trzcinowy Sweet Family w saszetkach.

Nasze nowe produkty to estetyczne podłużne saszetki (5g), w kartoniku o pojemności 500g cukru. Doskonale sprawdzą się podczas rodzinnych wycieczek, zagranicznych wakacji a także spotkań biznesowych.

 

Już dziś pozwól sobie na odrobinę przyjemności razem z Sweet Family!

Nordzucker Polska S.A. doskonale reprezentowała Grupę Nordzucker na Targach PolagraFood 2011

W dniach 12 - 15 września 2011 r. odbyły się po raz kolejny targi PolagraFood organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Polagra-Food to silna marka o dużej zauważalności na rynku europejskim, posiadająca długą tradycję, a w tym roku dodatkowo wzmocniona polską prezydencją w Radzie Unii Europejskiej.

Nordzucker EE, działając poprzez Nordzucker Polska, podjął wyzwanie dotarcia do odbiorców za pomocą własnego stoiska, a także organizując Sugar Congress. Jest to niespotykane do tej pory i nowatorskie podejście do komunikacji z najważniejszymi partnerami handlowymi, a także przedstawicielami organów państwowych i mediami.

Tak jak w ubiegłym roku zastosowano sprawdzoną już koncepcję stoiska dwupoziomowego, poziom dolny pełnił rolę informacyjną dla wszystkich odwiedzających targi, natomiast górny poziom stanowił powierzchnię dedykowaną rozmowom z aktualnymi i przyszłymi partnerami. W porównaniu z poprzednim rokiem stoisko zostało rozbudowane i oddzielone od pozostałych wystawców, z dostępem z czterech stron, z których każda została poświęcona innemu zagadnieniu:

1. Portfolio produktów detalicznych – w tym wielojęzyczne opakowania cukru trzcinowego 1 kg, cukier puder 0,5 kg, cukier biały w kostkach 0,5 & 1 kg, cukier kryształ 1 kg

2. Portfolio produktów dla przemysłu

3. Wybór galanterii cukrowej ze wskazaniem na ofertę fondantu.

4. Stewia – działalność Nordzucker w ramach joint venture z Pure Circle jako NP Sweet polegająca na badaniu i poszerzaniu horyzontów w świecie substancji słodzących a także ich oferowaniu do sprzedaży.

Stoisko Nordzucker Polska na PolagraFood 2011

Obok dobrze przygotowanego stoiska, jednym z najważniejszych wydarzeń na targach był Sugar Congress zorganizowany przez Nordzucker.

Sugar Congress - z udziałem Matsa Liljestama, CMO Nordzucker oraz dr Volkera Diehla, SVP Sales & Marketing na Europę Wschodnią - wzbudził duże zainteresowanie i zgromadził ponad 70 uczestników z różnych obszarów: detalu, przemysłu, banków, organów administracji państwowej oraz mediów. Szczególną atmosferę spotkania podkreśliło przemówienie Prezesa Międzynarodowych Targów Poznańskich Andrzeja Byrta, a także krótka wizyta Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Rolnictwa Andrzeja Butry, który znalazł również czas na rozmowę z przedstawicielami Nordzucker podczas jednej z przerw w trakcie Kongresu. Na Kongresie przedstawiono szeroki zakres informacji związanych z branżą cukrowniczą. Na początku Mats Liljestam przedstawił nasz obszar działalności z perspektywy globalnej. Do jego prezentacji nawiązał Volker Diehl, przedstawiając obraz rynku cukru w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Europy Wschodniej. Następnie Mariusz Tomczak, Członek Zarządu Nordzucker Polska, przedstawił szczegółowo działalność Nordzucker Polska oraz informację o polskim rynku cukru. Lars Bo Jorgensen, dyrektor NP Sweet, przedstawił kompleksową prezentacją dotyczącą zastosowań stewii.

Kolejnym ważnym aspektem kongresu cukrowniczego był udział uczestników w ożywionej dyskusji. Okazja ta została wykorzystana i przez pół godziny padały pytania dotyczące wszystkich kwestii poruszonych przez prelegentów; na wszystkie pytania - w zgodnej opinii uczestników - udzielono satysfakcjonujących odpowiedzi. Całość zakończyła się w swobodnej atmosferze rozmowami podczas lunchu w formie szwedzkiego stołu oraz na stoisku Nordzucker.

Podsumowując, osiągnięto podstawowy cel ogólnej prezentacji oraz uzyskano bardzo pozytywną informację zwrotną od wszystkich odwiedzających stoisko oraz od uczestników kongresu cukrowniczego. Region Europy Wschodniej pokazał się jako część mocnej Grupy Nordzucker, zajmującej się dużym wycinkiem działalności na rynku cukru oraz wzmocnił swą pozycję wskazując, że jest postępową i nowoczesną firmą pragnącą dostarczyć dobre jakościowo towary i usługi swym odbiorcom oraz budującą partnerstwo w oparciu o zaufanie i dzielenie się wiedzą.

Dodatkowo, Grupa Nordzucker za pośrednictwem Nordzucker Polska, organizującej prezentację targową, odniosła sukces w konkursie Acanthus Aureus, uzyskując nagrodę pod tą samą nazwą, za uczestnictwo w targach ze stoiskiem najbardziej sprzyjającym realizacji strategii marketingowej spółki. Stanowi to z pewnością źródło satysfakcji dla całego zespołu, który stoi za sukcesem Nordzucker na Targach PolagraFood.

Nordzucker Team: od lewej – górny rząd: Mariusz Tomczak, Jacek Drejling, Ivan Kardoš, Volker Diehl, Mats Liljestam, Marek Kmita, Lars Bo Jorgensen, Tomasz Wroblewski, Piotr Wawro, Lubomir Fischer; dolny rząd: Dirk Clauss, Danuta Dąbrowska, Norbert Antalik, Eva Krook
Strony internetowe CMS Typo3 Poznań | LargoSystem